+Network

این وبلاگ سعی دارد تا با همکاری مخاطبین فضای گسترش شبکه و دوربین مداربسته را فراهم کند

+Network

این وبلاگ سعی دارد تا با همکاری مخاطبین فضای گسترش شبکه و دوربین مداربسته را فراهم کند


  • Hossein Frn

نظرات  (۱۱)

  • سید یدالله خیزه دوز
  • ممنون مفید بود
    تشکر فراوان
    Thanks 😃
    سلام
    ممنون ، دنبال یه همچین مقایسه ای بودم 
    فکر نمیکردم تو سرچ کردن وارد وبلاگ بیانیا بشم :)
    عااالی ممنوووون از اطلاعات کامل و مفیدتون
    خیلی ممنون، بهترین و کاملترین مقایسه ای بود که بین سایت ها و وبلاگ های فارسی زبان پیدا کردم
    آقا مرسی دمت گرم خیلی عالی بود .👌👌
    عالی بود. کاش به جای شبکه های مجازی دوباره سایت ها و وبلاگ ها زنده بشن.خیلی از مشکلات و حل میکنن
  • توحید جلایر
  • خیلی عای دقیق و مفید واقعا کمک کرد سپاس

  • محمدرضا کردناییج
  • عالی بود

    فکر نکنم کسی الان که سال 1402 هست از ویندوز هشت استفاده کنه اما من تمام قد طرفدار این ویندوزم و الان که دارم این متن رو مینویسم بعد از 3 سال استفاده ویندوز ۸.۱ دوباره دارم همین ویندوز رو دوباره نصب میکنم چون برخلاف ویندوز 10 رم و سی پی یو بیخود اضافه مصرف نمیکنه 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی